Raam |
3T Strada Integrale 1x (raam optimiseeritud 1x süsteemile, ilma esikäiguvahetaja kinnituseta) |
Kahvel | 3T Fundi Integrale |
Jooksud | Zipp 303s |
Kummid | Pirelli PZero Road, 700c |
Tagumine käiguvahetaja | SRAM Rival AXS |
Esimene käiguvahetaja | - |
Käiguvahetaja lingid | SRAM Rival AXS |
Vändad | SRAM Rival AXS |
Kassett | 12-speed Rival AXS 10-36T |
Pidurid | Sram Rival AXS Hydraulic Disc w/ Sram 160mm rotor |
Juhtraud | 3T Superergo Integrale LTD (XXS: 38cm - 51: 40cm - 54&56: 42cm - 58: 44cm) |
Lenksupikendus |
3T Apto Integrale Stealth (XXS: 80mm - 51: 90mm - 54:100mm - 56: 110mm - 58: 120mm) |
Sadul | Selle Italia Model X Superflow |
Sadulapost | Strada seatpost for Ritchey clamp |
3T STRADA RIVAL Zipp 303s
5,799.00 €
Maailma mugavaim aero maanteeratas 2.0
Algusest peale oli 3T eesmärk leida uue Strada jaoks parim aerodünaamika ja mugavuse kombinatsioon. Sest ilma mugavuseta ei saa te oma aerodünaamilist ja tõhusat asendit pikalt säilitada. Aerodünaamika ja mugavuse piire igas detailis nihutades on uuel Stradal kaks selgelt eristatavat tsooni.
Kiirustsoon: ratta esiosa on ülisügava, kuid kitsa head tube osaga, seda ümbritsev diagonaaltoru ehk downtube mässib ennast sujuval esijooksu peale. Kõige krooniks on terana läbi õhu lõikavad lapikud esikahvli hargid.
Mugavustsoon: kumer istmetoru, sihvakas tagakahvel ehk seatstay ja taotluslikult pikk väljaulatuv istmepost pakuvad ülimat mugavust, parandades samal ajal ka aerodünaamikat.
Loodud laiadele rehvidele: Laiemad rehvid vähendavad paremini pragudest, äärekividest, munakividest ja aukudest tekkivaid lööke. Neil on isegi madalam veeretakistus, kuna nende lühem kontaktpind nõuab vähem mantli painutamist. Stradale sobivad ideaalselt 30mm laiad rehvid ehk 3T keeles 30mm WAM (width as measured) ja 344 RAM (radius as measured).Lisaks vähendavad laiemad rehvid sagedasest teesuminast põhjustatud väsimust. Strada on endiselt esimene aerojalgratas, mis on konstrueeritud laiemate rehvide ümber (nagu ka carbonist 3T Discuse jooksude valik on konstrueeritud spetsiaalselt laiemate rehvide ümber). Lõpuks ometi saate ühe ja sama rattaga olla kiire ja nautida mugavust kogu päeva, iga päev.
Strada on päriselt aerodünaamiline, mitte loodud vaid laborisse ja ideealoludeks. Cervélo kaasasutajana armastab disainijuht Gerard Vroomen aerodünaamikat. Loeb mitte ainult teooria, vaid ka reaalse maailma aerodünaamika. 3T testib oma rattaid kiirustel 32 km/h ja 48 km/h, lisaks testib tootja rattaid pudelite ja muude “keeruliste osadega”, mõnikord testitakse isegi määrdunud ja mudaseid jalgrattaid.
Kõik kaablid ja kõrid on perfektselt integreeritud. 3T eesmärk oli varjata kaablid, kuid hoida “head tube” kitsana ja säilitada samad kitsad laagrid kui originaal Stradal. Tundub nagu tõeline mõistatus, kuid tulemus on vapustav. Eestvaates näete, et laagrid on endiselt kitsad ja “head tube” isegi õheneb nende vahel. Külgvaates näete, et “head tube” on varasemast sügavam ja täieliku aero-ninaga, kasutades maksimaalselt kõiki uusi UCI reegleid.
Seotud tooted
Pärnu Veloteek
Suur-Jõekalda 8, Pärnu | E-R 10-18 L 10-15 P suletud | +372 5386 7861 | info@veloteek.ee
Peetri Veloteek
Küti tee 4, Peetri | E-R 10-19 L 10-15 P suletud | +372 5884 0829 | info@veloteek.ee